همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

 

بیوگرافی بهترین سرعتی زن ایتالیا - مسترانجلو

مشخصات فردی :

نام تیمی : Mastrangelo

نام :     Luigi

نام خانواداگی : Mastrangelo

سن :  35  (17/08/1975)

محل تولد : Mottola

زبان :  ایتالیا

 

مشخصات بازی :

پست بازی :سرعتی زن

قد :۲۰۲سا نتی متر

وزن : ۹۰کیلو

ارتفاع اسپک :۳۶۸

ارتفاع دفاع :۳۳۶

 

 

 بازی های ملی :

بازی در المپیک : ۲۴

قهرمانی جهان :۲۰

دیگر مسابقات : ۲۶۶

جمع : ۳۱۰

 

 

اولین حضور بین الملی وی مسابقات سیدنی و اولین باشگاه مستر انجلو Mottola و باشگاه فعلی وی Bre Banca Lanutti  است

 

 

 افتخارات  Mastrangeloدر یک نگاه :

سه بار مدال طلا اروپا در سالهای ۱۹۹۹ اتریش ۲۰۰۳المان  ۲۰۰۵ صربستان مدال های اروپایی وی هستند او دو مدال المپیک در سالهای ۲۰۰۰ سیدنی برنز و المپیک اتن نقره را کسب کرده است .

جوایز فردی وی :

بهترین دفاع کننده مسابقات اروپا در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵

 

 

 

علاقه شخصی :

 

بیشترین سرگرمی وی موسیقی است .

غذا مورد علاقه وی پیتزا و فیلم مورد علاقه وی فیلم های غربی هست .

موسیقی مورد علاقه مستر انجل پاپ است و ورزش مورد علاقه وی که بعد از والیبال دوست دارد بسکتبال است .

 

 

 

 


 

بدنش مثل آرنولد میمونه
 

 

  

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی